Ghz hopper

Goeden avond allemaal. Ik ben een simpele huisvader van 5 kids. En heb sinds kort de flipper zero. Gewoon voor een beetje lol. Nu kijk ik veel youtube films. Nu zie ik dat mensen rond rijden met de flipper zero. En de ghz hopper aanzetten. Je ziet dan dat de flipper alle ontvangen zenders opslaat. ( of in ieder geval aangeeft op het scherm) ik zelf woon in the netherlands (eu). Mijn flipper zero pakt helemaal niks als ik de hopper aanzet. Wat doe ik verkeerd? Alvast vriendelijk bedankt.

1 Like

Some areas are going to have more stuff to grab then others. I have experienced the same issue in certain areas. The Flippers range isn’t huge. I recommend trying a different area or an external cc1101 module for the Flipper which will have better range. It might not hurt to also test your Flipper with a device you own to verify it’s working.

2 Likes

Ik heb de antenne 315-915mhz er op staan. Berijk tussen 200/500. Maar pakt niks. Of ik nu in amsterdam, Rotterdam of den-haag loop. Hij pakt niks. Dan moet ik handmatig zoeken en ruwe opname maken. Kan het komen omdat ik in de eu zit?

I see no reason why being in the EU would be a problem. There are lots of EU users.